V aktuálnej jarnej kampani sme sa rozhodli využiť slang, ktorým mladí ľudia komunikujú na sociálnych sieťach i v reálnom živote. Jazyk Generácie Z obsahuje špecifické výrazy, ktoré doň prenikli z rôznych subkultúr a stali sa generačným mainstreamom.
Význam jazyka Gen Z uznalo aj vydavateľstvo Oxford University Press, ktoré každý rok vyhlasuje Slovo roka. Koncom roka 2023 sa ním stalo slovo RIZZ, jedno z typických slov Gen Z.
RIZZ sa dá preložiť ako charizma, šarm, či schopnosť očariť a funguje ako podstatné meno i sloveso. V poslovenčenej podobe „rizznúť“ ho využívame v kampani zameranej špeciálne na mladšiu generáciu a dopĺňame ho slovom „drip“, ktoré označuje štýl, či štýlové oblečenie.
„RIZZNÚŤ SA DÁ DRIPOM“ tak môžeme preložiť ako „OČARIŤ SA DÁ ŠTÝLOM“.
Naším cieľom je ľudí spájať a prispievať k vzájomnému rešpektu. Aj preto v priestoroch nákupného centra Eurovea a na internete tieto výrazy vysvetľujeme a vytvárame tak most medzi generáciami, ktoré možno hovoria trochu iným jazykom, no spája ich záujem o aktuálne módne trendy.
Pozrite si všetky vizuály, ktoré tvoria novú jarnú kampaň Eurovea.
Predvádzať sa dá na promenáde.
Rozkvitnúť do krásy sa dá každý deň.
Oddýchni si vo VIP kine Cinema City.
Choď do toho, pozvi ho do kina.