Preskočiť na obsah

Nová kolekcia Simone Rocha x H&M

Simone Rocha a H&M boli odhodlaní uctiť si spoločnú kolekciu nápaditým, jedinečným a rafinovaným spôsobom a zároveň zostať v bezpečí a dodržiavať pokyny v rámci zákazu stretávania sa. Preto sa rozhodli vzdať sa fyzického globálneho eventu v prospech digitálnej oslavy: jedinečného AR zážitku s pop-up knihou. Je to skutočne experimentálny počin, prvý svojho druhu - dynamický spôsob, ako prostredníctvom technológií priviesť umenie, módu a ikonické postavy do domovov pozvaných hostí.

Digitálny zážitok sa aktivuje prostredníctvom krásnej knihy v limitovanej edícii, ktorá bola vytvorená v spolupráci so slávnou britskou maliarkou Faye Wei Wei, ktorá je tiež jednou z osobností v kampani Simone Rocha x H&M. V knihe sa objavuje päť obrazov Wei Wei, ktoré slúžia ako vyskakovacie kulisy pre obsadenie talentovaných osobností, ktoré prostredníctvom QR kódov ožívajú a predstavujú kolekciu Simone Rocha x H&M v AR.

Obsadenie (každá osobnosť vo výške 10,5 cm) je rozmanité a veľkolepé a odráža spektrum jednotlivcov, ktorí majú radi prácu Simone Rocha. Sú to Helena Bonham Carter CBE, Barry Keoghan, Francesca Hayward, Kaia Gerber, Rowan Blanchard, Paloma Elsesser, Kelsey Lu, sestry Laila a Nadia Gohar, Omari Douglas, Djenaba, Jess Maybury, Nancy Andersen, Lily Ashley a Hugo Hamlet z Voo Le Voo, William De Val Darby a samotná Faye Wei Wei, ktorá miniatúrne ožíva pred vlastnými obrazmi. Toto široké spektrum osobností, ktoré zahŕňa talentovaných hercov, tanečníkov, modelky a hudobníkov, zdôrazňuje rozmanitosť tejto kolekcie; spoločnosť Rocha ponúkla prvýkrát kompletný šatník pre celú rodinu; dámske, pánske a detské oblečenie.

Kniha odkazuje na umenie a maľby, čo vo svojej tvorbe využíva aj samotná Rocha, a odráža témy kampane, ako sú radosť, optimizmus a čas trávený spolu. Je to skutočne inovatívna oslava  - šanca spojiť sa s virtuálnymi hosťami

a premýšľať o krásnych odevoch a doplnkoch v kolekcii, a to všetko z bezpečia domova.

„Tento rok od nás všetkých vyžadoval, aby sme o veciach popremýšľali a našli nové spôsoby práce a zhromažďovania sa. Som nadšená, že môžem svoju spoluprácu s H&M osláviť takým inovatívnym spôsobom a pomocou technológie AR preniesť tak úžasné obsadenie priamo do domovov ľudí. Vždy som chcela, aby táto kolekcia vzbudila v ľuďoch nadšenie pre obliekanie a pre opätovné stretnutia s rodinou, priateľmi a blízkymi, a dúfam, že k tomu pomôže aj táto digitálna udalosť, ktorá poskytne okamih umenia, krásy, osláv a šťastia a čas na zamyslenie. “ hovorí Simone Rocha.

„Toto je jedna z najinovatívnejších udalostí, aké sme tu v H&M kedy pre kolekciu vytvorili. Je vzrušujúce pracovať na vôbec prvej AR pop-up módnej knihe a navyše s takou neuveriteľnou a širokou škálou osobností. Kolekcia skutočne ožíva pomocou AR a je úžasné vidieť toľko vášní a inšpirácií Simone - od umenia, cez rodinu, remeslo a hudbu, ktoré sa spojili v jednom neuveriteľnom projekte. Je to úplne nový druh módneho večierku alebo prehliadky! “ hovorí Ann-Sofie Johansson, H&M

„Myslím si, že táto AR skúsenosť skutočne predstaví svet Simone - pôsobí tiež hravo, čarovne a trochu rozmarne.

Je to akoby ste niekde otvorili krásnu krabicu plnú módy, špeciálnu obrázkovú knihu. Je to skutočne zvláštny spôsob, ako može Simone zdieľať svoj vesmír s ostatnými. “ hovorí Omari Douglas

„Páči sa mi práca Simone, takže účasť na AR zážitku je pre mňa odmena. V jej kúskoch sa vždy cítim skutočne silná, najmä vzhľadom na to, akým spôsobom Simone vykresľuje ženskosť. Na spolupráci Simone Rocha x H&M je krásne, ako jej výnimočný dizajn a vylepšené štýly priniesla na prístupnejšiu platformu. Simone ide vždy ďalej a ďalej! “, hovorí Paloma Elsesser

 

Kolekcia #SimoneRochaxHM je dostupná na hm.com od 11. marca.

 

 

 

Ďalšie články

Stavba je už nad úrovňou terénu

Stavebné práce na rozšírení nákupného centra sú už nad úrovňou terénu. Aj voľným okom je vidieť naozaj veľký stavebný progres.