Simone Rocha a H&M boli odhodlaní uctiť si spoločnú kolekciu nápaditým, jedinečným a rafinovaným spôsobom a zároveň zostať v bezpečí a dodržiavať pokyny v rámci zákazu stretávania sa. Preto sa rozhodli vzdať sa fyzického globálneho eventu v prospech digitálnej oslavy: jedinečného AR zážitku s pop-up knihou. Je to skutočne experimentálny počin, prvý svojho druhu - dynamický spôsob, ako prostredníctvom technológií priviesť umenie, módu a ikonické postavy do domovov pozvaných hostí.

Digitálny zážitok sa aktivuje prostredníctvom krásnej knihy v limitovanej edícii, ktorá bola vytvorená v spolupráci so slávnou britskou maliarkou Faye Wei Wei, ktorá je tiež jednou z osobností v kampani Simone Rocha x H&M. V knihe sa objavuje päť obrazov Wei Wei, ktoré slúžia ako vyskakovacie kulisy pre obsadenie talentovaných osobností, ktoré prostredníctvom QR kódov ožívajú a predstavujú kolekciu Simone Rocha x H&M v AR.

Obsadenie (každá osobnosť vo výške 10,5 cm) je rozmanité a veľkolepé a odráža spektrum jednotlivcov, ktorí majú radi prácu Simone Rocha. Sú to Helena Bonham Carter CBE, Barry Keoghan, Francesca Hayward, Kaia Gerber, Rowan Blanchard, Paloma Elsesser, Kelsey Lu, sestry Laila a Nadia Gohar, Omari Douglas, Djenaba, Jess Maybury, Nancy Andersen, Lily Ashley a Hugo Hamlet z Voo Le Voo, William De Val Darby a samotná Faye Wei Wei, ktorá miniatúrne ožíva pred vlastnými obrazmi. Toto široké spektrum osobností, ktoré zahŕňa talentovaných hercov, tanečníkov, modelky a hudobníkov, zdôrazňuje rozmanitosť tejto kolekcie; spoločnosť Rocha ponúkla prvýkrát kompletný šatník pre celú rodinu; dámske, pánske a detské oblečenie.

Kniha odkazuje na umenie a maľby, čo vo svojej tvorbe využíva aj samotná Rocha, a odráža témy kampane, ako sú radosť, optimizmus a čas trávený spolu. Je to skutočne inovatívna oslava - šanca spojiť sa s virtuálnymi hosťami
a premýšľať o krásnych odevoch a doplnkoch v kolekcii, a to všetko z bezpečia domova.
„Tento rok od nás všetkých vyžadoval, aby sme o veciach popremýšľali a našli nové spôsoby práce a zhromažďovania sa. Som nadšená, že môžem svoju spoluprácu s H&M osláviť takým inovatívnym spôsobom a pomocou technológie AR preniesť tak úžasné obsadenie priamo do domovov ľudí. Vždy som chcela, aby táto kolekcia vzbudila v ľuďoch nadšenie pre obliekanie a pre opätovné stretnutia s rodinou, priateľmi a blízkymi, a dúfam, že k tomu pomôže aj táto digitálna udalosť, ktorá poskytne okamih umenia, krásy, osláv a šťastia a čas na zamyslenie. “ hovorí Simone Rocha.

„Toto je jedna z najinovatívnejších udalostí, aké sme tu v H&M kedy pre kolekciu vytvorili. Je vzrušujúce pracovať na vôbec prvej AR pop-up módnej knihe a navyše s takou neuveriteľnou a širokou škálou osobností. Kolekcia skutočne ožíva pomocou AR a je úžasné vidieť toľko vášní a inšpirácií Simone - od umenia, cez rodinu, remeslo a hudbu, ktoré sa spojili v jednom neuveriteľnom projekte. Je to úplne nový druh módneho večierku alebo prehliadky! “ hovorí Ann-Sofie Johansson, H&M

„Myslím si, že táto AR skúsenosť skutočne predstaví svet Simone - pôsobí tiež hravo, čarovne a trochu rozmarne.
Je to akoby ste niekde otvorili krásnu krabicu plnú módy, špeciálnu obrázkovú knihu. Je to skutočne zvláštny spôsob, ako može Simone zdieľať svoj vesmír s ostatnými. “ hovorí Omari Douglas

„Páči sa mi práca Simone, takže účasť na AR zážitku je pre mňa odmena. V jej kúskoch sa vždy cítim skutočne silná, najmä vzhľadom na to, akým spôsobom Simone vykresľuje ženskosť. Na spolupráci Simone Rocha x H&M je krásne, ako jej výnimočný dizajn a vylepšené štýly priniesla na prístupnejšiu platformu. Simone ide vždy ďalej a ďalej! “, hovorí Paloma Elsesser
Kolekcia #SimoneRochaxHM je dostupná na hm.com od 11. marca.