New York, Londýn, Miláno či Paríž sú metropoly preslávené svojimi výnimočnými módnymi prehliadkami a kampaňami zvučných mien. To všetko už nájdeme aj u nás na Slovensku. Aktuálna jesenná kampaň Eurovea – Hlavné miesto štýlu je toho dôkazom. Najobľúbenejší shopping na Dunaji pokračuje v novej kampaňovej línii pod umeleckou taktovkou špičkových profesionálov.
Trojuholník ako symbol
Vytvoriť kampaň, ktorá by bola výnimočná a priniesla niečo nové, je náročné. Eurovea sa preto rozhodla osloviť tých najpovolanejších, akými sú nepochybne nekorunovaný kráľ módnej fotografie Branislav Šimončík, stylistka Nina Ford, vizážista Lukáš Kimlička a hairstylistka Miroslava Hajdová. Za ideou a kreatívnym konceptom stojí agentúra Effectivity, ktorá sa inšpirovala dizajnovým prvkom odlišujúcim kampaň od ostatných.
„Nová brand kampaň utvrdzuje svojim vizuálnym stvárnením Eurovea ako hlavné miesto módy a štýlu. Ústredný koncept našich kampaní, ako aj hlavný motív pozadí vizuálov je trojuholník a jeho tri body, typické pre architektúru Eurovea. Keď sa zapozeráte na sklenený strop shopping centra, bude vo vás budiť dojem plynúcej rieky. Tri body sú o zákazníkoch, ktorí by sa mali cítiť krásni, výrazní a jedineční, tak ako miesto, kam prišli stráviť svoj čas a nakúpiť,“ ozrejmuje špecifiká kampane Olga Hammer, PR & Marketing manažérka Eurovea. „Zároveň je trojuholník v našom ponímaní aj symbolom rovnováhy medzi štýlovým nakupovaním, gastronómiou a relaxom pri nábreží Dunaja. Dotvára našu identitu, preto ho nájdete všade v našich priestoroch,“dodáva.
Na účely fotenia bol na mieru vytvorený špeciálny trojuholník vyrobený z dreva, vážiaci viac ako 300 kg. Vďaka svojej jedinečnosti vytváral unikátnu hru svetla a tieňa.
Ženskosť a elegancia
Tvárou kampane sa stala modelka Viktória F. z agentúry M-management, ktorá sa predviedla v štýlovom outfite od Victorie Beckham z Alizé Fashion House.
„Výberom som chcela poukázať na ženskosť a eleganciu. Rada by som v uliciach videla viac žien, ktoré sa neboja si obliecť šaty s lodičkami i v bežný pracovný deň. Okolie často vníma takéto ženy ako priveľmi ‚vyobliekané‘, a preto siahnu po bežnejších a športovejších kúskoch,“ vysvetľuje stylistka Nina Ford. „Tmavo modré šaty ma zaujali svojou jednoduchosťou a prepracovaným prevedením. Vďaka ich minimalistickému strihu sú vhodné na každodenné nosenie, ale i na spoločenskú príležitosť,“ dodáva.
Hra odleskov
Za fotoaparátom stál Branislav Šimončík, ktorý momentálne spolupracuje s poprednými módnymi magazínmi ako portugalský VOGUE, GQ či ELLE, a pred jeho objektívom pózovali ikony ako Barbara Palvin, Cindy Bruna či Sharon Stone. „Na kampani sa mi spolupracovalo veľmi dobre, keďže tím bol zostavený zo skutočných profesionálov vo svojom obore, od fotografa až po stylistku,“ povedal Lukáš Kimlička, ktorý sa postaral o make-up. „Chcel som, aby líčenie pôsobilo veľmi sviežo a prirodzene. Preto som zvolil typ líčenia, ktorý mám osobne najradšej a ktorý pôsobí fresh. Základom takéhoto líčenia je dokonalá pleťovka a správne kontúrovanie tváre. Dominantou celého mejkapu sú odlesky na tvári, ktoré dotvárajú prirodzený look.“
Unikátny prístup, uvoľnená a príjemná atmosféra, ktorá vládla pri fotení, sa dokonale odrazila na konečnom výsledku. Vznikla tak výnimočná kampaň Hlavné miesto štýlu, ktorá podčiarkuje krásu a jemnosť žien a zároveň odhaľuje jej dravosť a túžbu vyniknúť.