Eurovea sa môže pochváliť už viac ako 100 miliónmi návštev za 8,5 roka svojej existencie.
V júni 2019 prekonala mesačná návštevnosť v Eurovea historický rekord od svojho otvorenia v marci 2010. V júni 2019 bola návštevnosť centra viac ako 1.254.000. Eurovea je obľúbená kvôli jej pozícii, atmosfére, modernej architektúre a samozrejme kvalitným nákupom, ktoré ponúka. Svedčia o tom nielen čísla návštevnosti, tržieb jednotlivých obchodov, ale aj stály záujem značiek, ktoré chcú v Eurovea otvoriť svoje prevádzky.
Od svojho otvorenia je Eurovea miestom konania rôznych kultúrnych a športových podujatí, výstav, módnych show, detských akcií a umeleckých vystúpení. Aj toto leto bude námestie pri Eurovea jednou zo scén bratislavského kultúrneho leta, pre návštevníkov je pripravený aj výnimočný koncert v rámci festivalu Viva Musica a čakajú ich aj zaujímavé športové akcie a detské programy.
Doteraz bol rok 2018 najúspešnejším rokom od otvorenia, nielen z pohľadu návštevnosti a tržieb, ale aj z pohľadu 100% obsadenosti centra, doterajší trend roku 2019 naznačuje, že tento rok bude ešte o niečo úspešnejší.
Eurovea ešte nedosiahla svoje maximum a potenciál rásť je citeľný. Tento pozitívny trend je ovplyvnený rozvojom zóny Eurovea City, do ktorej sa za posledný rok presunulo niekoľko tisíc ďalších zamestnancov do nových kancelárskych budov, a ktorá sa dokonca stane čoskoro sídlom ELA (European Labour Authority). O živom rozvoji celej zóny svedčia nielen čísla návštevnosti, tržieb jednotlivých obchodov v Eurovea ale aj stály záujem značiek, ktoré u nás otvárajú alebo chcú v budúcnosti otvoriť svoje prevádzky.
Dosiahnuté výsledky sú nielen veľkým úspechom, ale zároveň aj záväzkom voči všetkým návštevníkom. Veríme, že nám zostanú verní aj naďalej a po otvorení extenzie Eurovea ich opäť prekvapíme nielen novými značkami ale aj službami, ktoré ich presvedčia o našej výnimočnosti.