Skip to content

Nové značky v Eurovea

Exkluzívne zastúpenie módnych butikov a značkových predajní v Eurovea sa v posledných mesiacoch rozšírilo o ďalšie zvučné mená.

 

Svoju prvú predajňu na Slovensku tu nedávno otvoril londýnsky brand COS a americká športová značka Under Armour. Pribudla tiež prémiová talianska predajňa Tosca Blu. Okrem módnych značiek v októbri otvorila svoje brány Costa Coffee a sieť výberových hračkárstiev Toyeto. Fanúšikovia módy sa môžu ďalej tešiť na nedávno otvorený prémiový pánsky obchod TAILOR MADE, ktorý sa špecializuje na obleky a košele na mieru, či príchod talianskeho výrobcu kozmetiky L’Erbolario. Pestrú paletu služieb centra dopĺňa zážitkový beauty salón Lara Beauty. Eurovea týmito akvizíciami potvrdzuje svoju pozíciu Hlavného miesta štýlu na Slovensku.

Eurovea prepisuje rekordy návštevnosti
Sme radi, že mnohé zahraničné značky si pri prvom kontakte so Slovenskom vyberajú práve Eurovea,“ hovorí PR a marketingová manažérka Eurovea Oľga Hammer. „Bratislava nemá svoju Oxford street ako Londýn či Parížsku ulicu ako Praha, kde by sa rôzne značky prezentovali. Našim cieľom je preto prinášať do rozrastajúceho sa centra Bratislavy pútavý mix obchodov, aby sme i naďalej poskytovali našim zákazníkom kvalitné služby a nákupy.“ O tom, že Eurovea dlhodobo nasleduje pozitívny trend rastúcej návštevnosti svedčí ďalší prekonaný tohtoročný rekord. „Minulý mesiac nás navštívilo 1 255 000 zákazníkov, čo je presne o 1 000 viac ako v júni. Je to ďalší, v poradí už štvrtý rekord a veľký úspech pre Eurovea," dodáva Oľga Hammer.

Unikátne značky
Úspech shoppingu spočíva aj v tom, že okrem množstva voľnočasových aktivít a jedinečnej nábrežnej promenády plnej zaujímavých reštaurácií ponúka návštevníkom výber značiek s unikátnym zastúpením na Slovensku. Iba v Eurovea nájdete napríklad Baldinini, BCBGMAXAZRIA, Vero Moda, Luisa Spagnoli, TWIN-SET, Penny Black, Alizé Fashion House, Duos a Pinko. „Naše priestory sú dlhodobo plne obsadené, pričom tento stav kontinuálne dosahujeme starostlivou selekciou nájomcov tak, aby si prišli na svoje fanúšikovia mass-market módy, ale aj najnáročnejší zákazníci, ktorí si potrpia na prémiové značky,“ vysvetľuje PR a marketingová manažérka Oľga Hammer. Eurovea ponúka svojim návštevníkom unikátnu komoditu a tou je atmosféra, no ešte stále nedosiahla svoje maximum. Pripravované rozšírenie prinesie na nábrežie Dunaja oveľa viac možností na trávenie voľného času, gastronomických zážitkov a jedinečných konceptov medzinárodných značiek.
 

Nové značky sú zamerané na kvalitu

COS
Značka COS pôsobí na trhu s oblečením už od roku 2007. Zameriava sa na ženy, deti a mužov, ktorí majú radi moderný, no zároveň funkčný a premyslený dizajn. Cieľom tvorcov značky je prinášať nadčasové kúsky oblečenia, pričom pri ich tvorbe využívajú spojenie tradičných metód s novými technológiami.

COS

Foto: Eurovea

 

Under Armour
Po viac ako 20 rokoch svojej existencie patrí Under Armour k popredným vývojárom a predajcom značkového funkčného oblečenia, obuvi a športového vybavenia, ktorí obliekajú tých najlepších športovcov sveta. Medzi najznámejšie tváre značky patrí boxer Anthony Joshua, lyžiarka Lindsey Vonn, basketbalista Stephen Curry, plavec Michael Phelps, športovec a herec The Rock i veľa ďalších. Všetkým profesionálom a zanieteným amatérom pomáha Under Armour každý deň dosahovať lepšie výkony a to najmä vďaka špeciálnemu dizajnu a nepretržitej inovácii.

Under Armour

Foto: Eurovea

 

Tosca Blu
Na kvalite si zakladá aj talianska značka koženej obuvi, opaskov, kabeliek a doplnkov Tosca Blu. Tosca Blu pochádza z Bergama a je pomenovaná po najstaršej dcére jej zakladateľa Giacoma Ronzoniho. Brand kladie dôraz predovšetkým na detail a kvalitné materiály. Jedinečným kúskom z dielne Tosca Blu dodáva šmrc taliansky dizajn a výnimočné prevedenie. Spadá pod krídla kreatívnej spoločnosti Minoronzoni, ktorá okrem Tosca Blu vlastní ďalšie tri módne značky: Tosca Blu Studio, #Blutoscablu a Minoronzoni1953.

Tosca Blu

Foto: Eurovea

 

L´Erbolario, TAILOR MADE, Lara Beauty
Z Apeninského polostrova pochádza aj L´Erbolario, ktoré do Eurovea prinesie prírodnú kozmetiku pripravovanú na báze rokmi overených rodinných receptúr z Lombardie, no a dvojicu talianskych predajcov doplní i slovenský producent oblekov na mieru, košieľ, topánok a iných doplnkov pre pánov TAILOR MADE. Kvalitné služby s osobitným prístupom v oblasti krásy budú mať možnosť vyskúšať zákazníci Eurovea v novootvorenom zážitkovom salóne Lara Beauty.

 

L´Erbolario

Foto: Eurovea

 

Tailor Made

Foto: Eurovea

 

 

Lara Beauty

Foto: Lara Beauty

 

More articles