Skip to content

Eurovea je hlavným miestom pestrosti

Každá jeseň so sebou prináša farby nielen v prírode, ale aj v móde. Presvedčte sa o tom v aktuálnej jesennej kampani Eurovea – Hlavné miesto pestrosti. Nebojte sa jedinečnosti a ukázať niečo nové, iné. Presne, ako my a naše kampane, za ktorými stojí tím šikovný ľudí.

                    

Celá myšlienka sa zrodila ešte v roku 2018 vďaka konceptu hlavné miesto štýlu, čím potvrdila svoj status fashion high street. Vtedajšou tvárou jesennej kampane pre Eurovea bola svetová modelka Victoria´s Secret - Cindy Bruna. Ideou bolo spraviť niečo iné, čo tu ešte nebolo a aby to ľudí pritiahlo do shoppingu. Eurovea sa tak svojimi jedinečnými kampaňami posunula k svetovým módnym metropolám a zviditeľnila sa na európskej módnej mape.

 

Ten najlepší

Na každej kampani pracuje rovnaký tím, ktorý vedie najlepší slovenský fotograf Branislav Šimončík. Je to nekorunovaný kráľ módnej fotografie, ktorý fotí pre prestížne módne magazíny ako Vogue či GQ. Výnimkou nebola ani posledná kampaň „Eurovea - Hlavné miesto pestrosti“. Pred jeho objektív sa postavila opäť modelka Viktória Fischerová z agentúry M-management. Styling vyšperkovala do dokonalosti stylistka Nina Ford, ktorá pre túto kampaň vybrala jedinečné kúsky z Alizé Fashion House - trenchcoat a nohavice značky Valentino a rolák od Victorie Beckham.

„Braňo Šimončík si sám vyberá ľudí, s ktorými chce kampaň nafotiť. Tvárou tej jesennej sa stala Viktória Fischerová z agentúry M-management. Viktória je začínajúca modelka, ktorá patrí do kategórie beauty štýl. Pochádza priamo z Bratislavy a Braňa veľmi oslovila, spolupráca s ňou sa mu páčila. Predpovedáme jej úspešnú kariéru a veríme, že má veľký potenciál,“ približuje modelku Miro Šimonič, majiteľ agentúry M-management, pre ktorú je to už druhé fotenie kampane Eurovea. Prvú kampaň fotila minulý rok a bola tiež jesenná.

Nové tváre

Najobľúbenejší shopping na Dunaji chystá aj vianočnú i novoročnú kampaň, na ktorých opäť budú spolupracovať tí najpovolanejší. „Tešiť sa môžete na Tobiasa Fetterleina, ktorý sa vydal po stopách svojej úspešnej mamy a svetovej modelky Terezy Maxovej. Teraz začína, mal zatiaľ iba štyri fotenia, ale všetkých nadchol svojím osobným vyžarovaním. Ďalšou nie menej známou tvárou je Viera Schottertová, ktorá sa vracia pred objektívy fotoaparátov po materskej dovolenke,“ prezrádza detaily o modeloch ďalších kampaní Miro Šimonič.

Výnimočné spojenie ľudí a pohodová atmosféra sú dôkazom toho, že za kampaňou je oveľa viac ako práca. Vznikol tak unikátny koncept, ktorý všetkých posúva neustále ďalej, inšpiruje a prezentuje Eurovea ako hlavné miesto pestrosti.

 

 

More articles

DOKONALÉ TENISKY

Značka ECCO sa pridala k svetovému trendu a v týchto dňoch predstavuje svoju kolekciu CHUNKY tenisiek.