Preskočiť na obsah

Vianočná kampaň Eurovea vo farebnom fashion štýle

Energia, pohyb, farby a veľa módnych darčekov - taká je vianočná kampaň Eurovea, ktorá do svojej prezentácie okrem štýlových dizajnérskych vychytávok priniesla i exkluzívne kúsky upcycling fashion.

 

 

Eurovea nadväzuje vianočnou komunikáciou na jesennú kampaň Hlavné miesto štýlu, na ktorej sa podieľal rovnaký tím tvorcov. „Eurovea ako jedinečný shopping na Dunaji do Bratislavy prilákal exkluzívne značky, ktoré tu majú unikátne zastúpenie v rámci celého Slovenska. Aj preto sme sa rozhodli pokračovať vo fashion tématike pri vianočnom fotení,“ hovorí Oľga Hammer, PR & Marketing manager Eurovea.

 

Hra farieb a strihov pod taktovkou známeho fotografa

Za umeleckého supervízora zimného fotenia si Eurovea už po niekoľkýkrát vybrala renomovaného fotografa Braňa Šimončíka a o vizáž sa postaral multitalentovaný  Lukáš Kimlička. Vlasy modelov a modeliek z agentúry M-management mala na starosti Mirka Hajdová a samotný styling zas vyšperkovala k dokonalosti Nina Ford. Modely boli zapožičané z Alizé Fashion House, ktorý nájdete exkluzívne len v Eurovea a jedny šaty boli zapožičané od známej českej dizajnérky Terezy Rosalie Kladosovej. 

 

Foto: Eurovea

 

„Fotenie zimnej kampane bola pre mňa zabáva, nakoľko sme fotili päť modelov a mala som možnosť hrať sa s rôznymi farbami a strihmi. Jednotlivé stylingy som vyberala na základe zadania od fotografa. Cieľom bolo zachytiť energickú a radostnú atmosféru, ktorú som podporila výberom outfitov veselých farieb. Obliecť a ustriehnuť viacerých ľudí bolo náročné, keďže ako stylistka nesiem zodpovednosť za stav oblečenia a v tomto prípade sme spolupracovali s luxusnými značkami z Eurovea,“ prezrádza pocity z fotenia Nina Ford.

 

Foto: Eurovea

 

MISS Slovensko 2019 jednou z tvárí kampane

Frederika Kurtulíková sa stala jednou z tvári novej vianočnej kampane a nebola vybraná náhodne. Nejde o prvú spoluprácu s Eurovea, Frederika sa objavila v úlohe modelky na evente Eurovea Fashion Forward ako finalistka MISS Slovensko 2019 keď ešte netušila aký úspech ju čáká. Momentálne cestuje do Londýna a bude  bojovať o titul MISS World 2019. Držíme jej palce !

 

Frederika Kurtulíková

Zdroj: FB

 

Nechýbali kúsky slow fashion

Do vianočnej kampane tvorcovia zahrnuli i unikátne kúsky z dielne českej dizajnérky Terezy Rosalie Kladosovej, ktorá sa v roku 2018 stala víťazkou súťaže Czech Grand Designer. Šaty z jej kolekcie Merino Recycle mala oblečené počas fotenia Alžbeta Bieliková. Kolekcia Merino Recycle je založená na upcyclingu kúskov z priemyselnej výroby. Návrhárka pritom skladá rôznofarebné kúsky do zaujímavých grafických koláži, čo sa stalo základným podkladom pre jej kolekciu. 

 

zľava: Frederika Kurtulíková, Raphael Say, Alžbeta Bieliková, David Segla , Viktória Orlická

Foto: Eurovea

 

"Tieto autorské textílie sú základnou inšpiráciou a materiálom celej kolekcie. Definujú tvary kabátov, búnd a sukní. Na grafické motívy z upcyklovaného merina ďalej plynule nadväzujú potlače na topoch, šatách a sukniach," opísala kolekciu Veronika Ruppert, novinárka a členka poroty kategórie Módny dizajnér roka.

Merino Recycle

Foto: FB Tereza Rosalie Kladosova

 

Spestrením kampane bol psík

Neplánovaným spestrením fotenia vianočnej kampane v ateliéri bol psík, ktorý sa tam ocitol náhodne. Jedného z modelov si tak zamiloval, že sa nakoniec objavil aj vo finálnej sérii fotografií, čím tak dotvoril jedinečnú atmosféru netradičnej Vianočnej kampane Eurovea.

 

 

 

 

Ďalšie články

Nové značky v Eurovea

Exkluzívne zastúpenie módnych butikov a značkových predajní v Eurovea sa v posledných mesiacoch rozšírilo o ďalšie zvučné mená.

Naučte sa kombinovať

Chcete si vybudovať jednoduchý a udržateľný šatník, vďaka ktorému si už nebudete lámať hlavu, čo si vziať na seba?