Preskočiť na obsah

Lukáš Kimlička prichádza s novou kolekciou, ktorá bude dostupná len v Eurovea

Ak nerada splývate s davom, je Eurovea pre vás tou správnou voľbou. Eurovea – hlavné miesto štýlu je miestom, kde sa budete cítiť žensky a sexi aj vďaka limitovanej minikolekcii pre dámy KIMLICKA for ALAIN DELON, ktorú už 26. septembra 2019 predstaví jej autor priamo v predajni Alain Delon len v Eurovea.

 

Alain Delon je pánska značka oblečenia, ktorá spoluprácou s Lukášom Kimličkom chce odmeniť svoje dámske zákazníčky: „Lukáš Kimlička fotí naše kampaňové fotky už takmer 10 rokov. Keď sme sa teda rozhodovali, kto navrhne kolekciu ako „odmenu“ pre naše dámske zákazníčky, ktoré u nás už roky nakupujú pre svojich partnerov, otcov či synov, Lukáš bol jasná voľba,“ hovorí Lenka Kačerová Marketing Communications Manager značky Alain Delon, pričom ďalej dodáva, že aj napriek konfekčnej kolekcii ide o veľmi exkluzívnu záležitosť.

 

Všetky modely sú šité na Slovensku z veľmi kvalitných materiálov a na predaj bude len 15 kusov z každého modelu. Navyše sa Lukáš postará aj o styling. „Uvedenie kolekcie je určené pre širokú verejnosť, koncových zákazníkov. Na uvedení kolekcie bude Lukáš poskytovať styling vybraným zákazníčkam, ktoré sa zapísali do newslettra na našej stránke a prejavili tak záujem o tento styling. Tak dva dni pred akciou z nich vyžrebujeme tie, ktorým sa bude venovať,“ prezrádza Lenka Kačerová.

 

Exkluzívna spolupráca

 

V Eurovea sa zástupcovia firmy Alain Delon rozhodli predstaviť limitovanú kolekciu z viacerých dôvodov, medzi ktoré patrí strategická poloha najobľúbenejšieho shoppingu na Dunaji ako aj pôdorys predajne, ktorý je na uvedenie kolekcie vyhovujúci: „Okrem toho, podľa Lukášových slov, jeho zákazníčky často chodia práve do Eurovea,“ doplnila jeden z ďalších argumentov, ktorý zavážil pri výbere miesta Lenka Kačerová.

„Sme veľmi radi, že sa značka Alain Delon rozhodla uviesť svoju limitovanú kolekciu exkluzívne práve u nás. Potvrdzuje to našu pozíciu, ktorú komunikujeme aj v aktuálnej kampani Eurovea - Hlavné miesto štýlu. So spoločnosťou Alain Delon spolupracujeme už takmer desať rokov a našu prvú spoločnú dekádu hodnotíme veľmi pozitívne,“ hovorí Oľga Hammer, PR & Marketing manager Eurovea.

 

V predaji bude len pár kúskov

 

Podobnú motiváciu ako predstavitelia značky Alain Delon mal aj samotný dizajnér Lukáš Kimlička: „Keď prišla ponuka navrhnúť pre začku Alain Delon limitovanú dámsku kolekciu, ani na minútu som nezaváhal, aj keď som navrhovanie nedávno zavesil na klinec,“ prezrádza Lukáš, ktorému pri tvorbe kolekcie taktiež vyhovoval fakt, že od začiatku do konca zostával v pozícii dizajnéra a na priemyselnú výrobu a ostatné záležitosti spojené s uvedením kolekcie už dohliadal tím odborníkov.

 

Neuniknite pozornosti vďaka Kimličkovi

 

Lukáš Kimlička má rád ženskú krásu a tú sa snažil vyzdvihnúť aj v tejto kolekcii, ktorá je síce inšpirovaná pánskym štýlom, no napriek tomu je veľmi ženská a sexi. Tvoria ju štyri variabilné a navzájom kombinovateľné modely – dámske smokingové predĺžené sako, ktoré sa dá nosiť aj samostatne ako šaty, keď sa stiahne opaskom, smokingová košeľa s manžetami a „viazačkou“ s perím, smokingové nohavice s lampasmi a čierne kokteilové šaty so sexi prestrihom: „Pri navrhovaní som vychádzal z toho, aby jednotlivé kúsky boli medzi sebou navzájom kombinovateľné. Celá kolekcia je veľmi minimalistická a zároveň veľmi sexi. Je určená pre ženu, ktorá má rada módu, trendy a vie, čo sa nosí. Silnú osobnosť, ktorá chce vyzerať dobre, žensky, sexi... Jednoducho, je to žena, ktorá nechce splynúť s davom. Keď sa niekde objaví, určite neunikne pozornosti,“ opisuje Lukáš dámu, ktorej sú jeho kúsky určené.

 

Nepremeškajte príležitosť zadovážiť si limitovaný nadčasový dizajnérsky kúsok, ktorý bude zdobiť váš šatník ešte niekoľko sezón a zaznačte si už teraz do diára dátum 26.septembra 2019. Práve v tento deň sa začína o 18.00 hodine predaj unikátnej kolekcie KIMLICKA for ALAIN DELON v Eurovea – hlavnom mieste štýlu.

 

 

 

Ďalšie články

Eurovea je hlavným miestom štýlu

New York, Londýn, Miláno či Paríž sú metropoly preslávené svojimi výnimočnými módnymi prehliadkami a kampaňami zvučných mien.